.. Bröllop ..

Länge sedan jag uppdaterade här men jag har inte legat på latsidan för det. Mariann har gift sig och bröllopet var jättehemligt.
Inbjudningskort till släkten, placeringskort och pysselpåsar till barnen har jag pysslat med som en galning.
I hastigheten glömde jag ta kort på inbjudningskorten, det med ängeln var bara ett provkort för att visa ett förslag till layout och text.
De som skickades ut blev med hjärtan med spetskant från InkyWings, ljust blommigt papper, vit cardstock och en blandning av blommor i vitt, grått och rött, vit pärlfloss, dewdrops och pärlemohjärtan och så lite silverfärgad stickles.





Insidan på de riktiga korten blev ungefär så här


Placeringskorten, damernas är dekorerade med primarosor och pärlfloss


En av påsarna med pyssel till barnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0