.. Lite nya saker



I lördags var jag till Falun för att beställa nya glasögon åt Jonathan. Självklart var jag bara tvungen att göra ett besök på Pappersvinden. Hade lite dåligt med tid och en helt ointresserad Jonathan med mig in i butiken så jag han inte med att pilla och titta på allt. Men ivarje fall så köpte jag några ProMarkers till, en förpackning blommor och så en Decorating Chalks låda.

Så idag har jag provat på lite, blev nästan lite kär i torr chalksen, jäklar va lätt det var att skugga med den.



Nu ska vi se här, motiven är färglagda med ProMarkers, skuggade med torrchalk, stämplar från InkyWings och Panduro. Biljetten har jag fipplat till själv med dator. Bandet och spetsen är från mors lampskärmstillverkning. Det prickiga papperet har gröna prickar, varför allt grönt försvann har jag ingen aning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0