.. Nytt, nytt, nytt, nytt

En till blogg om scrapbooking! Jajjemen, bara för att slänga ut mina alster samlat.

Hur blev jag en scrappare då? Jo det började att personalklubben genom Lotta ordnade en scrapkväll på jobbet. Tänkte att det lät ju lite roligt eftersom jag gillar att pyssla lite. Förberedde mig så stort inför den pysselkvällen med att köpa ett litet pysselpaket på Clas Ohlson. På pysselkvällen fick vi också ett litet välkomstpaket med några papper, lite brads och andra smådekorationer. Stämplar fick vi låna av Lotta.

Nu var ju det här en helt ny värld för mig, först blev jag lite handlingsförlamad när Lotta gått igenom lite om hur man gör och visat det "lilla" hon dragit med sig. (Typ världens största väska på hjul)

Pysslandet kom igång och inget av det jag gjorde blev något att vara stolt över....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0