.. Dalapysslingen ..

Lördagen tillbringade jag med ett gäng pysselsugna damer i Laknäs bystuga. 10 timmars pysslande och tiden bara flög iväg. Riktigt roligt att få mat och fika serverat och bara få pyssla allt vad tygen håller (eller papperen.... =) )

Här kommer de kort jag hann med på mina timmar



Ett kort som Åsa tog fram "skissen" på och Lisa valde papper, allt för att jag skulle komma från mitt monochromatiska skapande. Stämpel fick jag låna av Åsa!



Mönsterpapperet har jag gjort själv, stämpeln är en söt liten hängel målad med Promarkers



Ett kort tillverkat efter en tävlingsskiss



Mönsterpapperet har jag gjort med distress och stämplar. Texten är en jultextstämpel från Panduro och hörnen är Stempelgledjes Grunge Collection. Stämpeln från Funky kits och biljetten har jag hittat på Scrappiz



Jamen gissa, jo jag har gjort pappiret sjov..... Snöstjärnepunchen fick jag låna av Åsa

Ja, det här var vad jag hann med att göra på 10 timmars pysslande förutom att prata strunt, äta och fika om vart annat.
Förresten, köpte en Fiskars skärmaskin också, sååååå himla glad över den, den förenklade mitt pysslande hur mycket som helst!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Tänk vad roligt med träff, och vad många fina kort du gjorde. Kul med lite utmaningar och att andra väljer saker åt en - då utvecklas man i sitt skapande.

2009-11-18 @ 09:20:41
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Scraphorse - Åsa

Ja men du var ju så hmla mkt mer produktivare än mig iallafall! ;0) Jättekul! Du hänger väl på nästa gång också?! :0) Kram!

2009-11-18 @ 17:20:51
URL: http://scraphorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0