.. Klart Maiiiia ska ha en väska ..

Marias pojkvän kom hem i tisdags efter en till vända till Kosovo eller vart han nu är. Innan han åkte hem skulle han åka förbi den Amerikanska campen och köpa grejer, bl a väska till henne. Han undrade om det funkade med Burberry!!!!
Jag avis.... nääääää
Men jag tänkte att jag ska ju inte vara värre än han, klart Maria ska ha en märkesväska av mig med.....



Mycke bling och grejs på den



Närbild på blomdekorationerna, de vita rosorna är från Inkywings, helt underbart söta. Den vita mitten på mellanblomman är faktiskt från mitten av en bh...... oooopppps hur det kan bli



Som ni ser, det är en Friis och Company.... my favorite



Å så insidan också



Hon borde blivit lite surpricad när hon fick min märkesväska på posten......

Kommentarer
Postat av: maiiiiiiiiiiiiia

japp, det blev jag.. överraskad och väldigt glad..

Den där väskan slår ju alla burberrys lätt!!

Helt unik och finns bara i ett ex, som numer står synlig för alla hemma hos mig!

2009-03-23 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0